کد خبر: ۵۲۷۶۶۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۲     ۱۸ تير ۱۴۰۲
سرخپوشان پایتخت بعد از پشت سر گذاشتن روزهای پرالتهاب درحال حاضر به دنبال این هستند هر چه زودتر لیست خود را تکمیل کرده و راهی اردوی خارجی شوند.

به گزارش پایگاه خبری 598، فرهیختگان نوشت: سرخپوشان پایتخت بعد از پشت سر گذاشتن روزهای پرالتهاب درحال حاضر به دنبال این هستند هر چه زودتر لیست خود را تکمیل کرده و راهی اردوی خارجی شوند. در این میان یحیی گل‌محمدی سفری دوروزه به ترکیه داشت تا از کمپ محل تمرینی تیمش در استانبول بازدید داشته باشد. سرمربی سرخپوشان اردوی دوهفته‌ای را برای تیمش در ترکیه برنامه‌ریزی کرده است اما احتمال اینکه زمان این اردو به 10 روز برسد نیز زیاد است. طبق برنامه‌ریزی سرخپوشان قرار شده تا 20 تیرماه جاری به ترکیه سفر کنند. یحیی همچنین سه بازی دوستانه در این اردو برای تیمش هماهنگ کرده است که احتمالا حریف آخر پرسپولیس یکی از تیم‌های خوب ترکیه‌ای باشد.

خارجی‌ها در ترکیه به اردو اضافه خواهند شد
سرمربی پرسپولیس برای تکمیل تیمش در نظر دارد حداقل دو بازیکن خارجی دیگر در پست‌های دروازه، هافبک و حمله جذب کند. در این میان در پست دروازه و هافبک چند گزینه داخلی هم به یحیی معرفی شده‌اند که مشغول بررسی وضعیت آنهاست. البته اگر انتقال عزت‌اللهی به پرسپولیس نهایی شود سرمربی این تیم قید جذب بازیکن خارجی در خط هافبک را خواهد زد. برای خط حمله نیز چند مهاجم از طریق واسطه‌ها به خود یحیی معرفی شده‌اند که او درحال بررسی وضعیت آنهاست. یحیی تاکید داشته و دارد که خارجی‌های تیمش زودتر نهایی شوند تا در اردوی ترکیه به جمع سرخپوشان اضافه شوند. هرچند مسئولان باشگاه پرسپولیس فعلا درگیر انتقال نفرات داخلی به تیم‌شان هستند.

آل‌کثیر حرف آخر را زد
باشگاه پرسپولیس همان‌طور که انتظار می‌رفت و خبرش را هم داده بودیم حاضر نبوده و نیست که در مورد مسائل مالی مقابل عیسی آل‌کثیر کوتاه بیاید. اگرچه خواسته عیسی و مدیربرنامه‌هایش در مذاکرات انجام گرفته به‌زعم مدیران باشگاه نامعقول بوده است. او در نیم‌فصل هم درخواست 15 میلیارد تومان برای تمدید قرارداد 6 ماهه داشت که درنهایت رضا درویش با رقم پنج و نیم میلیارد تومان با او قرارداد بست. حالا عیسی به دنبال این است تا آن ماجرا را جبران کند و درخواست 25 تا 30 میلیارد را از درویش کرده است. جالب اینکه باشگاه پرسپولیس به وی اعلام کرده با او قرارداد 13 میلیاردی امضا می‌کنند و دو سه میلیارد هم آپشن در قراردادش خواهند گذاشت. پیشنهادی که با دلخوری شدید عیسی همراه شده و او گفته ارزشش خیلی بیشتر از اینهاست. عیسی روز جمعه به این پیشنهاد پاسخ منفی داده و بعد از آن هم دیگر مذاکره‌ای بین طرفین انجام نگرفته است. شواهد امر نشان می‌دهد که عیسی فصل آینده در تیمی غیر از پرسپولیس بازی خواهد کرد مگر اینکه او خواسته مالی‌اش را پایین بیاورد. تراکتور یکی از مشتریان جدی عیسی است و در نیم‌فصل هم این تیم خیلی منتظر او ماند اما درنهایت این بازیکن در پرسپولیس ماند. از قرار معلوم این بار عیسی احتمالا تصمیمی خلاف آنچه در نیم‌فصل گرفت، می‌گیرد.

سرلک یا عزت‌اللهی؟
یحیی گل‌محمدی هدفش این است که تیمش را برای مدعی بودن در آسیا ببیند. به همین خاطر او نفراتی چون محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید عزت‌اللهی، شهریار مغانلو، شهاب زاهدی را در لیست خرید خود قرار داد. او این نفرات را به اضافه همه نفرات فصل پیشش (به غیر از لیست مازاد) می‌خواست. درویش هم تا الان سعی کرده که همه نفرات مدنظر یحیی را جذب کند. هرچند در این بین مغانلو با سپاهان قرارداد داشت و انتقالش منتفی شد. در این بین شرایط برای جذب عزت‌اللهی هم راحت نیست از این جهت که باشگاه دانمارکی (وایله) رقم‌های سنگینی را برای رضایتنامه عزت‌اللهی طلب می‌کند. از طرفی پیشنهاد تمدید قرارداد را به این بازیکن داده اما او پاسخش فعلا منفی است. در همین راستا باشگاه پرسپولیس چند بار با باشگاه دانمارکی ایمیل زده و حتی حاضر است تا 400 هزار دلار برای رضایتنامه عزت‌اللهی هزینه کند. مذاکرات بین دو باشگاه همچنان ادامه دارد. در این میان موضوع تمدید قرارداد میلاد سرلک هم پیچیده شده است. باشگاه پرسپولیس از نظر مالی هنوز با ایجنت او به توافق نرسیده و درویش خواستار دیدار با خود این بازیکن است. از طرفی این باشگاه به دنبال استعلام گرفتن از سازمان لیگ است تا ببیند از چه طریق می‌تواند مشکل سربازی او را حل کند. در این بین یحیی به دنبال در اختیار داشتن هر دو بازیکن است اما در عین حال تاکید کرده که حتما یکی از آنها تا قبل از اردوی ترکیه سرخپوش شود.

شرط ایجنت پریرا باید عملی شود
باشگاه پرسپولیس برای توافق با لئاندرو پریرا باید خواسته ایجنت او را برآورده سازد و تا زمانی که این اتفاق رخ نداده قرارداد این مهاجم برزیلی فسخ نخواهد شد. شرط ایجنت پریرا این است که او خودش برای این بازیکن جانشین بیاورد و قصد دارد در همین یکی دو روز گزینه‌های مدنظرش را معرفی کند. باشگاه پرسپولیس این شرط ایجنت برزیلی را پذیرفته و اگر بخواهد از فرد دیگر مهاجم خارجی بگیرد آن وقت باید پول بیشتری به پریرا بابت فسخ قرارداد پرداخت کند. در این میان چند واسطه هم به خود درویش و همچنین یحیی گل‌محمدی مهاجم خارجی معرفی کرده‌اند و باید دید درنهایت چه پیش خواهد آمد. در این مورد مسئولان باشگاه پرسپولیس قول هرگونه همکاری را به ایجنت پریرا داده‌اند و منتظرند تا بازیکنانی که او معرفی می‌کند را به یحیی اعلام کنند.

بیرانوند شاکی از بدقولی باشگاه
علیرضا بیرانوند قبل از اینکه بخواهد قراردادش را با باشگاه پرسپولیس فسخ کند از مدیریت این باشگاه قول گرفته بود تا روز پنجشنبه هفته گذشته مطالباتش را از این باشگاه دریافت کند. بعد از اینکه او چهارشنبه شب قرارداد جدید با باشگاه پرسپولیس امضا کرد قرار شد ظرف 48 ساعت طلبش پرداخت شود که تا عصر دیروز این اتفاق رخ نداده بود. با توجه به این مساله بیرانوند از این بدقولی دوباره شاکی بود و این موضوع را به اطلاع مسئولان باشگاهش رساند. در همین راستا قرار شد تا قبل از ظهر امروز حتما پرداختی به بیرانوند و البته دیگر بازیکنان پرسپولیس انجام شود.

یحیی روی هنانوف حساب کرده
در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی در مورد اینکه وحدت هنانوف از لیست پرسپولیس کنار گذاشته خواهد شد مطرح شده است. در این مورد وقتی پیگیر شدیم دریافتیم که یحیی روی این مدافع تاجیک روی چند پست حساب کرده و فعلا قصد کنار گذاشتن او را ندارد. مگر اینکه مجبور به این کار شود. در آن صورت هنانوف قرضی راهی تیم دیگر خواهد شد. با توجه به اینکه هنانوف قابلیت بازی در پست‌های دفاع و هافبک راست، دفاع چپ و دفاع میانی و البته هافبک دفاعی را دارد، یحیی به او اعتقاد ویژه‌ای دارد. ضمن اینکه وحدت سابقه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و از این رو در عین جوانی باتجربه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها